جشن باشكوه انقلاب با حضور دیپلمات های خارجی در ایتالیا برگزار شد
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا، در این مراسم كه با وجود بارش سنگین برف و اختلال در رفت و امدها با شكوه فراوان برگزار شد، 'سید محمد علی حسینی ' سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا، از میهمانان استقبال كرد و شركت كنندگان، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به نماینده كشورمان تبریك گفتند.

'لامبرتو دینی' رییس كمیسیون سیاست خارجی مجلس سنای ایتالیا و تعدادی از روسای دانشگاه ها، مراكز علمی و آموزشی، شماری از مدیران وزارت خارجه این كشور و همچنین جمعی از مدیران نشریات و خبرنگاران ایتالیایی از جمله شركت كنندگان در این مراسم بودند كه در گفت و گو با سفیر كشورمان، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به وی، ملت و دولت ایران تبریك گفتند.

در این مراسم، دو تن از هنرمندان كشورمان به اجرای موسیقی سنتی ایرانی پرداختند كه با استقبال گرم میهمان همراه بود.

در حاشیه این مراسم نیز رایزنی فرهنگی كشورمان به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاهی از عكس و صنایع دستی ایران اسلامی را با هدف معرفی فرهنگ غنی ایرانی اسلامی برپا كرده بود.

در این نمایشگاه ده ها قطعه آثار نفیس صنایع دستی ایران اسلامی و ده ها قطعه عكس به نمایش گذاشته شده بود و همچنین صدها جلد كتاب و بروشور به زبان ایتالیایی و انگلیسی در معرفی ایران به نمایش و در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

عكس های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه ، بر روی پانل ها مجزا و در بخش های جداگانه ایران باستان، انقلاب شكوهمند اسلامی و ایران امروز نصب گردیده بود.

مبارزات مردمی در طول هشت سال دفاع مقدس ، دوران پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی و ورود امام راحل به ایران، استمرار حضور مردمی در عرصه های مختلف اجتماعی، ورزشی، صنعتی و تحول چشمگیر ایران اسلامی در سی و سه سال گذشته از موضوع تصاویری بود كه توجه شركت كنندگان را در این نمایشگاه به خود جلب می كرد.

آثاری نفیس از هنر سفالگری، خاتم كاری، خوشنویسی، منبت كاری، قلم زنی، مینیاتور و معرق كاری نیز بخش صنایع دستی را تزئین و در معرض دید علاقمندان قرار گرفته بود.

اروپام **1596





:: برچسب‌ها: بچه ها , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: